دسته‌بندی نشده

پرفروش ترین آیفون تصویری

امروزه پیشرفت تکنولوژی را می‌توان در تمام ابعاد زندگی مشاهده کرد؛ یکی از پراستفاده‌ترین محصولات در این زمینه، خرید یک آیفون تصویری است. تقریباً از یک دهه قبل تا به الان، تمامی ساختمان‌ها اعم از مسکونی یا تجاری به این ابزار تجهیز شده‌اند. برندهای ایرانی و خارجی بسیاری، انواع آیفون تصویری را روانه بازار کرده اند؛ اما نکته ای که در این حیطه مهم است، امکانات و کارایی آنها است. هرکدام از این امکانات می‌تواند قابلیتی کاربردی را در انواع درب بازکن ایجاد کند. مسلماً اضافه شدن هر ویژگی جدید، باعث تغییر در قیمت آیفون می‌شود. پس شما در هنگام خرید، باید مشخص کنید چه انتظاری از یک آیفون تصویری دارید تا بتوانید متناسب با نیازهایتان، بهترین نمونه را انتخاب کنید.

فاکتورهای مهم در انتخاب یک آیفون تصویری

اساس ساخت هر محصولی، یک سری ویژگی‌های پایه و اساسی است که باعث می‌شود مشتری جذب محصول شده و آن را خریداری کند. قابلیت‌هایی که امروزه از سوی برندهای مختلف آیفون تصویری ارائه شده، فهرستی است که در زیر به آنها اشاره شده است:

صفحه نمایش 

اولین نکته در انتخاب یک آیفون تصویری، صفحه نمایش آن است. اندازه صفحه و کیفیت تصویر از جمله فاکتورهای مهم در انتخاب این محصول است.

صفحه کلید لمسی یا دکمه ای

دومین نکته مهم، لمسی یا دکمه ای بودن صفحه کلید آیفون تصویری است. مطمئناً نوع لمسی، تعامل بسیار قوی تری را با کاربر برقرار می‌کند.

رابط کاربری

رابط کاربری در واقع همان منوی تنظیمات آیفون تصویری است. قابلیت هایی مثل تاریخ، ساعت، زمان و خیلی موارد دیگر از جمله گزینه‌هایی هستند که باعث می‌شود یک درب بازکن محبوبیت بیشتری پیدا کند.

گوشی دار و بدون گوشی

در ابتدای تولید آیفون های تصویری، تمامی مدل‌ها به صورت طرح گوشی دار به بازار عرضه شدند، اما امروزه نمونه های جدیدی تولید شده که تنها با فشردن یک دکمه از روی مانیتور، می‌توان صدا را به صورت دو طرفه منتقل کرد.

قابلیت ذخیره عکس و فیلم

امروزه به امنیت جانی و مالی افراد توجه بسیاری شده است. قابلیت ذخیره فیلم و عکس در آیفون تصویری می‌تواند به صاحبخانه کمک کند که بفهمد در نبود او چه کسانی زنگ آیفون را به صدا درآورده اند. در واقع؛ شما با بررسی تصاویر ضبط شده در کارت حافظه دستگاه، می‌توانید متوجه شوید چه کسانی پشت درب منزل شما بوده‌اند.

ذخیره تصویر با تشخیص حرکت افراد

قابلیت جالب در برخی مدل‌های آیفون تصویری، ضبط تصویر با تشخیص حرکت است. در این قابلیت، اگر فردی جلوی دوربین آیفون تصویری قرار گیرد و زنگ را نزند، بازهم تصویر او در حافظه دستگاه ذخیره خواهد شد. این ویژگی، این امکان را به صاحبخانه می‌دهد که افراد مشکوک را شناسایی کند.

نمایش تصاویر دوربین مداربسته

یک قابلیت کاربردی دیگر در آیفون‌های تصویری، نمایش تصاویر دوربین مدار بسته است؛  به این ترتیب که علاوه بر دوربین قرار گرفته بر روی پنل دستگاه، آیفون مجهز به دوربین دومی است که می‌تواند تصاویر دیگری از مکان‌های دیگر، مثل جاهای مختلف از منزل، محل پارک ماشین در پارکینگ یا انباری واحد را نمایش دهد. 

باز کردن درب پارکینگ

قابلیت جالب دیگر برای برخی مواقع ضروری، باز کردن درب پارکینگ به کمک دکمه تعبیه شده روی آیفون تصویری است؛ امروزه این امکان، در بسیاری برندهای ساخت آیفون تصویری وجود دارد.

ارتباط با گوشی موبایل

این ویژگی یک خصوصیت خیلی خاص در آیفون‌های تصویری است. با این قابلیت می‌توان آیفون را از طریق  Wifi  به گوشی موبایل متصل کرد. تنها کافی است اپلیکیشن مخصوص درب بازکن را بر روی گوشی نصب کرده و به سادگی به جای کار با آیفون تصویری، تمامی کارها را با گوشی موبایل انجام داد.

در این فرایند هر فردی زنگ درب منزل را بزند، پیامی روی گوشی دریافت می شود و می‌توان از طریق اپلیکیشن، درب را باز کرده یا با فرد مراجعه کننده مکالمه ای برقرار نمود؛ البته امکانات به همین چند مورد ختم نمی شود. در برخی مدل‌ها، آیفون تصویری مستقیماً به خط موبایل نیز متصل می‌شود و به این طریق صاحب خانه می‌تواند در نبودش با مراجعه کننده ارتباط گرفته و در صورت نیاز درب خانه را برای او باز کند.

 

دسته بندی انواع آیفون تصویری براساس قیمت

قبل از این که بخواهید یک آیفون تصویری با قابلیت های مختلف انتخاب کنید، در درجه اول باید به پول جیب‌تان نگاهی بیندازید؛ یعنی در ابتدا باید مشخص کنید قرار است چه میزان هزینه برای خرید یک آیفون تصویری کنار بگذارید. در ادامه راهنمایی‌های لازم در این خصوص ارائه شده است:

  • آیفون تصویری ارزان قیمت

اگر تنها به دنبال خرید یک آیفون تصویری ساده با یک نمایشگر و تنظیمات مربوط به رنگ و نور هستید که بتواند درب را باز کند، به دنبال آیفون‌های تصویری ارزان قیمت باشید. مدل‌های مختلفی در این زمینه، در تمام برندهای در حال حاضر وجود دارد.  

  • آیفون تصویری میان قیمت

گروه میان رده‌ها، محصولاتی با حافظه داخلی و صفحه نمایش به اندازه زیر 5 اینچ یا محصولی بدون حافظه با نمایشگر 7 اینچی هستند. این آیفون ها، دارای قابلیت های کلیدی مثل ذخیره عکس و فیلم، کلیدهای لمسی و باز کردن درب پارکینگ هستند. امروزه استقبال از گروه میان رده بیش از سایر گروه‌ها است.

  • آیفون تصویری گران قیمت

کمترین اندازه صفحه نمایش در این رده آیفون ها، سایز 7 اینچی است. ذخیره عکس و فیلم، ارتباط بین واحدها، سازگاری با دوربین مدار بسته، صفحه نمایش تمام لمسی و موارد دیگر از جمله قابلیت های موجود در آیفون های تصویری گران قیمت است.

  • آیفون تصویری لوکس

برخی از برندهای موجود در بازار، نمونه آیفون‌هایی را تولید کرده اند که دارای ویژگی های خاص مثل  اندازه صفحه نمایشگر 10 اینچ به بالا، کیفیت دوربین چند مگاپیکسلی و پشتیبانی از سیستم خانه هوشمند هستند که تنها می‌توانید آنها را در خانه‌های خیلی لاکچری ببینید. 

 

خرید آیفون تصویری

اکنون که با تمام فاکتورها برای خرید یک آیفون تصویری آشنا شدید، می‌توانید بر حسب آنها و با توجه به شرایطتان، یک مدل را انتخاب و خریداری کنید. به طور حتم می‌دانید که برندهای خارجی به دلیل برخی موارد مثل قیمت دلار و نوسانات ارزی، قیمتی بالاتر از نمونه‌های ایرانی دارند. البته برندهای ایرانی دست کمی از مدل‌های خارجی نداشته و در مواردی ویژگی‌های موجود در آنها با یکدیگر برابر است. اما این انتخاب شما است که بخواهید از برندهای داخل حمایت کنید یا خریدتان را از برندهای خارجی انجام دهید.

لاله زار مال تخصصی‌ترین فروشگاه اینترنتی محصولات الکتریکی ساختمان است که با شعار کیفیت بالا با نازلترین قیمت، ارسال سریع و رضایت مشتری در حال فعالیت می‌باشد. این مجموعه به دلیل کار تخصصی در این زمینه، از پرسنلی با تجربه کافی و تخصص لازم تشکیل شده که می‌توانند راهنمایی‌های لازم در خصوص خرید یک آیفون تصویری با قابلیت‌های ویژه را به مشتریان ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *