دسته‌بندی نشده

علت روشن ماندن مانیتور آیفون تصویری سوزوکی

سالهاست که آیفون‌های تصویری زحمت باز کردن درب منازل و ساختمان‌ها را برعهده گرفته و کار ما را راحت کرده‌اند. برندهای متفاوتی آیفون تصویری تولید می‌کنند که سوزوکی یکی از معروفترین برند‌ها در این حوزه است. استفاده از این آیفون‌ها مزایا و معایبی داشته و گاهی ما را با چالش‌هایی روبه‌رو می‌کنند. در این مقاله شما را با آیفون‌های تصویری سوزوکی آشنا کرده و در خصوص مشکلات متداول در آنها سخن می‌گوییم. در‌نهایت راهکارهایی برای روشن ماندن مانیتور آیفون تصویری سوزوکی شما ارائه می‌دهیم، پس تا پایان ما را همراهی کنید. 

 

آیفون تصویری سوزوکی

سوزوکی یک برند قدیمی و مشهور ژاپنی است که محصولات آن به سراسر دنیا صادر می‌شود. خودرو، موتورسیکلت، لوازم خانگی و انواع آلات موسیقی از جمله محصولات شناخته شده این شرکت هستند. یکی از محصولاتی که در سال‌های نه‌چندان دور تولید آن را آغاز کرده، آیفون تصویری است که در مدل‌های متنوعی روانه بازار می‌شود. این شرکت محصولات خود را مطابق با تکنولوژی روز دنیا و مطابق با استانداردهای جهانی تولید می‌کند. شما می‌توانید آیفون‌های تصویری این شرکت را در مدل‌های مختلف، امکانات متفاوت و نیز بازه قیمتی مطابق با بودجه خریداران بیابید. در ادامه به مهمترین قابلیت‌های این آیفون‌های تصویری می‌پردازیم.

صفحه نمایش: آیفون‌های تصویری برند سوزوکی مجهز به صفحه نمایش‌های 4.3 و 7 اینچی از نوع ای‌ای‌دی هستند. این نوع صفحه نمایش یکی از بهترین کیفیت‌ها را در نمایش تصویر دارد.

صفحه کلید: این برند آیفون‌های تصویری خود را در دو مدل متفاوت لمسی و غیر لمسی از نظر صفحه کلید تولید می‌کند. صفحه کلیدهای لمسی این برند بسیار با کیفیت بوده و لازم نیست نگران خراب آن باشید، علاوه‌برآن ظاهر زیبایی نیز به آیفون می‌بخشد.

آیفون‌های با‌حافظه: یکی دیگر از قابلیت‌هایی که برند سوزوکی در برخی از آیفون‌های تصویری خود استفاده می‌کند، حافظه‌دار بودن آن‌هاست. این قابلیت به دلیل ضبط تصویر فردی که زنگ را می‌فشارد، حس امنیت را در کاربران افزایش می‌دهد.

ارتباط با نگهبانی: اگر در مجتمع‌های مسکونی با تعداد واحدهای زیاد زندگی می‌کنید، انتخاب نوعی از آیفون‌های تصویری برند سوزوکی که قابلیت ارتباط با نگهبانی را دارد، بهترین گزینه است.

 

مزایای استفاده از آیفون‌های تصویری برند سوزوکی

برند سوزوکی با تکیه بر توانایی‌های خود در تولید محصولات متفاوت، آیفون‌های تصویری مدرنی را که قابل رقابت با برندهای مطرح در این عرصه هستند تولید می‌کند. ضمانت نامه معتبر یک ساله برای تمامی آیفون‌های تصویری این برند، 2 سال خدمات در محل و 3 سال خدمات پس از فروش توسط این شرکت به مشتریان ارائه می‌شود. برای برخورداری از این خدمات می‌توانید به نمایندگی‌های مجاز این شرکت که در شهرهای مختلف ایران فعالیت می‌کنند، مراجعه کنید. شما با انتخاب آیفون سوزوکی از قابلیت‌های این برند که در ادامه به طور خلاصه بیان می‌شود، بهره‌مند می‌شوید.

  • قابلیت عکسبرداری و ضبط فیلم فرد تماس گیرنده با آیفون
  • توانایی ضبط صدا 
  • امکان باز کردن درب پارکینگ و ارتباط با نگهبان
  • امکان دایورت کردن زنگ یک واحد به واحد دیگر
  • قابل کاربرد برای درب‌های ورودی متعدد
  • صفحه کلید در دو مدل اصلی لمسی و غیرلمسی
  • مجهز به نمایشگر ال‌ای‌دی
  • بدنه محکم و باکیفیت از جنس پلاستیک فشرده

 

مشکلات متداول در آیفون تصویری سوزوکی

امکان خرابی در همه تجهیزات و لوازم برقی وجود دارد و آیفون تصویری SUZUKI نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما می‌توانید با توجه به کیفیت محصولات تولید شده از این برند، مدت‌های طولانی از آن‌ها استفاده کنید اما گاهی به دلایلی ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کنند. بیشتر این خرابی‌ها در همه برندها قابل مشاهده هستند و در برخی موارد راه‌حل‌های ساده‌ای نیز دارند. در این بخش به معرفی مشکلات متداول در آیفون های تصویری سوزوکی و دلایل آن‌ها می‌پردازیم. 

  • عدم نمایش تصویر در مانیتور آیفون سوزوکی: درصورتی که سایر بخش‌های آیفون به درستی کار می‌کند، این عیب ناشی از خرابی در صفحه نمایش است.
  • قطع شدن صدای زنگ در آیفون‌های سوزوکی: دو دلیل مهم برای ایجاد چنین مشکلی وجود دارد، دلیل اول وجود مشکل در سیم‌کشی آیفون و دلیل دوم خرابی بلندگوی آیفون است.
  • نمایش صفحه آبی رنگ به‌جای تصویر در آیفون سوزوکی: این مشکل نیز می‌تواند به دلیل خرابی صفحه نمایش یا دوربین اتفاق بیفتند.
  • شنیده شدن صدای سوت در گوشی آیفون‌های تصویری سوزوکی: این اختلال نیز ممکن است به دلیل خراب شدن برد صوتی آیفون، میکروفون، ایراد در سیم پیچی و حتی وجود یک جسم خارجی فلزی در پنل آیفون باشد.
  • شنیدن صدای خش خش در گوشی و ایجاد نویز در آیفون سوزوکی: نویز در صدای آیفون نیز ممکن است به دلیل عدم اتصال صحیح سیم‌ها، نداشتن شیلد کابل و استفاده سیم‌های بدون فویل باشد.

 

علت روشن ماندن مانیتور آیفون تصویری سوزوکی

زمانی‌که زنگ آیفون از بیرون به صدا دربیاید یا دکمه نمایشگر از داخل فشار داده شود، تصویر مانیتور آیفون وصل شده و به دو روش نیز قطع می‌‌شود. زمانی که گوشی آیفون سوزوکی را در جای خود قرار دهید یا پس از گذشت مدت زمان مشخصی به صورت خودکار این تصویر قطع خواهد شد. اما گاهی تصویر نمایشگر قطع نشده و همیشه روشن می‌ماند، در این بخش به بررسی علل این ایراد و رفع آن پرداخته می‌شود.

  • علت قطع نشدن تصویر پس از گذشت زمان در آیفون تصویری سوزوکی

قطعات مختلفی برای قطع تصویر پس از گذشت زمان مشخصی دخیل هستند، مهمترین این قطعات عبارتنداز: تایمر، ترانزیستور، خازن‌ها و میکروکنترلرها. در صورت بروز چنین مشکلی می‌توانید با تعویض آی‌سی‌های تایمر یا خازن و ترانزیستور اقدام به حل آن نمایید. این قطعات در برد آیفون قرار دارند و برای عیب یابی برد بهتر است به یک متخصص در این زمینه مراجعه کنید.

  • قطع نشدن تصویر آیفون تصویری سوزوکی بعد از گذاشتن گوشی

قطعاتی مانند قطع کن، دیودها و ترانزیستورها وظیفه قطع صدا و تصویر را در آیفون‌ها برعهده دارند. این قطعات نیز روی برد اصلی آیفون قرار داشته و سالم بودن آن‌ها در هنگام بروز چنین مشکلی باید چک شود. خرابی هر یک از این قطعات می‌تواند دلیل قطع نشدن تصویر مانیتور در آیفون تصویری SUZUKI باشد. 

  • خرابی دکمه مانیتور آیفون

این مورد نیز می‌تواند یکی از دلایل احتمالی چنین مشکلی باشد. گاهی این دکمه یکسره شده یا برد مربوط به آن دچار خرابی شده است. شما با تعویض دکمه یا برد آن می توانید مشکل قطع نشدن تصویر در آیفون‌های تصویری سوزوکی را حل کنید.

 

قیمت خرید آیفون تصویری سوزوکی

قیمت یکی از عوامل تعیین کننده در انتخاب مدل آیفون تصویری سوزوکی است. آیفون‌ها امکانات و قابلیت‌های مختلفی دارند اما گاهی به همه این امکانات نیاز ندارید. پس قبل از خرید آیفون تصویری سوزوکی با کمی جست‌وجو لیستی از امکانات مورد نیاز ساختمان خود تهیه کنید. برای مثال یک منزل ویلایی اغلب نیازی به اتصال به نگهبانی ندارد یا ممکن است قابلیت حافظه‌دار بودن آیفون در محل مورد استفاده شما لزومی نداشته باشد. 

اندازه صفحه مانیتور نیز در قیمت آیفون تصویری سوزوکی تاثیر زیادی دارد. در صورت محدودیت بودجه یا برای منازل کوچک می توانید آیفون‌های با صفحه نمایش کوچکتر انتخاب کنید. برند SUZUKI با این هدف محصولات خود را طراحی کرده است که همه اقشار جامعه امکان استفاده از آن را داشته باشند. از اینرو مدل‌های مختلف با امکانات متفاوت در بازه‌های قیمتی اقتصادی و گران قیمت را وارد بازار کرده است. کیفیت محصولات این برند باعث شده تا به انتخاب اول مشتریان آیفون‌های تصویری تبدیل شود. 

 

کلام پایانی

آیفون تصویری را می‌توان یک ابزار امنیتی برای ساختمان‌ها دانست و از این جهت انتخاب آن اهمیت پیدا می کند. برند سوزوکی با تکیه بر مزایا، امکانات و ظاهری مدرن و شیک این امکان را به شما می‌دهد تا با قیمتی مناسب یک آیفون تصویری با کیفیت داشته باشید. در این مقاله با قابلیت‌ها و مزایای آیفون‌های این برند آشنا شده و مهمترین دلایل خرابی آن‌ها را شناسایی کرده‌ایم. این خرابی‌ها مانند روشن ماندن مانیتور آیفون با گذشت زمان ممکن است در آیفن‌های تصویری ایجاد شده و اغلب به‌راحتی و با تعویض یا تعمیر برخی قطعات قابل حل خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *