آیفون تصویری

راهنمای نصب آیفون تصویری الکتروپیک

آنچه در ادامه خواهید خواند...

راهنمای نصب آیفون تصویری الکتروپیک

راهنمای نصب آیفون تصویری الکتروپیک برای افرادی که می‌خواهند یک سیستم تصویری امنیتی در محیط خود نصب کنند، اطلاعات مهمی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه، مراحل نصب و تنظیمات اولیه برای آیفون تصویری الکتروپیک را برای شما توضیح می‌دهیم:

آیفون تصویری الکتروپیک، یکی از امکانات بسیار جذاب در خانه‌های مدرن است. اگر می‌خواهید ارتباط بهتری با محیط بیرون از خانه داشته باشید و یا در شرایط امن‌تر با کسانی که پشت در خانه شما قرار دارند، ارتباط برقرار کنید، آیفون تصویری بهترین گزینه است. آیفون تصویری الکتروپیک یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است، با طراحی مدرن و امکانات جذابی که برای ارتباط مؤثر برای درب خانه‌های ایرانی طراحی شده است.

نصب آیفون تصویری ممکن است چالش‌برانگیز باشد. آیفون تصویری الکتروپیک دارای یک طراحی بسیار مدرن و پیچیده‌تر نسبت به آیفون‌های صوتی الکتروپیک است، بنابراین شرایط نصب آن نیز متفاوت‌تر و الزامات خاص خود را دارد. با این حال، نصب آیفون تصویری الکتروپیک تقریباً ساده است. الکتروپیک روند نصب آیفون تصویری را بسیار آسان کرده و مصرف‌کننده نهایی می‌تواند به راحتی نصب و عیب‌یابی کند. در این مقاله، مراحل نصب آیفون تصویری الکتروپیک را به صورت مرحله به مرحله توضیح خواهیم داد.

اما قبل از هر چیز میخواهیم که بهترین آیفون های الکتروپیک که نصب آسانی دارند را به شما معرفی میکنیم تا در ادامه راحتر تصمیم گیری کنید

 

آیفون های تصویری الکتروپیک که نسب آسانی دارند...

در این مقاله علاوه بر راهنمای نصب آیفون تصویری الکتروپیک ،شما با ویژگی های محصولات الکتروپیک آشنا میشوید و بهترین نصب را خواهید داشت. در نظر داشته باشید گه اگر قادر به نصب نبودید با شماره تماس های الکتروپیک تماس بگیرید و در خواست کارشناس کنید و یا در صورت تمایل میتوانید با لاله زار مال تماس بگیرد و درخواست کارشناس کنید.

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286 از جمله آیفون هایی است که در هر خانه و محل کار دیده میشود .از معروف ترین و پرفروش ترین آیفون های تصویری بازار است .دارای حافظه داخلی است و بدون حافظه ندارد. قابلیت دخیره عمس و فیلم تا 300 فریم را دارد. دارای جای کارت حافظه است و قابلیت اتصال به یک پنل بیرونی را دارد.این ایفون تصویری قابلیت تصال به دوربین مداربسته را دارد و قیمتی متناسب با امکاناتش دارد.ازویژگی های جداب این ایفن این است که بدنه آن از تکنولوژی آنتی استاتیک استفاده شده است و رنگ سفید بدنه تا سالیان سال تغییر نمیکند

  • آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286حافظه دار
    آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286حافظه دار

    1.899.000 تومان

در ابتدا، باید توضیحات مربوط به رنگبندی سیم‌ها در آیفون تصویری الکتروپیک را به شما توضیح میدهیم لطفا طبق تصویر،سیم ها را متصل کنید. 

در رابطه با رنگبندی سیم‌ها در مانیتورهای الکتروپیک، باید توجه داشت که این مانیتورها نیازمند سیم‌کشی با چهار رشته سیم هستند. این چهار رشته سیم به ترتیب دارای رنگ‌های قهوه‌ای (1)، قرمز (2)، نارنجی (3) و آبی (4) هستند.

رنگ قهوه‌ای یا شماره 1 به عنوان سیم تصویر در این دستگاه‌ها استفاده می‌شود.

رنگ قرمز یا شماره 2 به عنوان مثبت دستگاه الکتروپیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رنگ زرد یا شماره 3 به عنوان منفی دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رنگ آبی یا شماره 4 از این سیم برای انتقال صدا یا voice استفاده می‌شود.

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096 از جمله آیفون هایی است که دارای زیبایی منحصر به فرد است .این آیفون لمسی است و دارای سه دکمه است که لمسی است و به هنگام زنگ خوردن led آن آبی رنگ میشود.این آیفون تصویری دارای فراخوان آسانسور میباشد. اگر آیفونی میخواهید که قابلیت دخیره عکس و فیلم داشته باشد باید از انتخاب این آیفون تصویری صرف نظر کنید.این آیفون ساده میباشد اما قابلیت اتصال به دوربین مداربسته را داردو قابلیت فراخوان آسانسور تنها در مانیتور های الکتروپیک فقط موجود میباشد.این آیفون در دو رنگ سفید و مشکی در بازار موجود میباشد.این مانیتور دارای مانیتور 4.3 اینچ میباشد.

  • آیفون تصویری الکتروپیک مدل1096
    آیفون تصویری الکتروپیک مدل1096

    2.690.000 تومان

در تصویری بالا نحوه اتصال آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096 را برای شما با رسم شکل توضیح داده ایم 

همانطور که در تصویری میبینید رنگ بندی سیم ها مانند توضیح بالاست .نحوه ی اتصال با آیفون 1286 تفاوتی ندارد فقط مانیتور متفاوت است.

آیفون تصویری الکتروپیک 1196 از جمله آیفون هایی است که نصب آسانی دارد و به راحتی میتوانید خودتان نصب را انجام دهید. نقشه آیفون تصویری الکتروپیک 1196 مانند 1096 است.

  • آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196
    آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196

    1.980.000 تومان

راهنمای نصب آیفون تصویری الکتروپیک دو واحدی

نویسنده : نفیسه نیکرو

سلام! من نفیسه نیکرو هستم و به عنوان یک متخصص سئو در دنیای دیجیتال فعالیت می‌کنم.من عاشق دنیای وب و موتورهای جستجو هستم و تجربه‌های متعددی در زمینه بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها دارم. اهداف من شامل بهبود رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها در موتورهای جستجو، افزایش ترافیک آگاهی‌ساز و بهبود تجربه کاربری وب‌سایت‌ها می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *