آیفون تصویری

مزایا و معایب آیفون تصویری الکتروپیک

 

مزایای و معایب آیفون تصویری الکتروپیک

شرکت الکتروپیک از تولید کنندگان قدیمی و با سابقه در زمینه محصولات حفاظتی و امنیتی است که محصولات این شرکت نزد تمامی مصرف کنندگان ایران محبوب و مورد اعتماد است . یکی از محصولات حفاظتی این شرکت آیفون تصویری الکتروپیک است .

این محصولات در طرح ها و مدل های مختلف در بازار موجود است و برای هر سلیقه ای محصولی متفاوت دارد. محصولات این شرکت کیفیت و تنوعی بالا دارد . هر برند در زمینه آیفون تصویری ، هم مزایا و  هم معایبی دارند. در این مقاله میخواهیم درمورد مزایا و معایب الکتروپیک با شما صحبت کنیم باما همراه باشید .

1.تنوع بالا

آیفون تصویری های الکتروپیک تنوع بالایی دارند این گوشی ها از مانیتور سایز 3.5 اینچ تولید میشوند تا 10 اینچ که بزرگترین و لاکچری ترین مانیتور الکتروپیک است. شما در انتخاب آیفون های پیک محدودیت ندارید و به  راحتی میتوانید هر مانیتوری که لازم دارید را تهیه کنید.

2.کیفیت بالای برد داخلی

اگر از مشتریان الکتروپیک بپرسید که از بین برند های موجود،چرا الکتروپیک را خریدداری کرده اند؟ مسلما جواب آنها این خواهد بود که کیفیت برد محصولات الکتروپیک بالاست . اکثر کسانی که برای خرید الکتروپیک با ما تماس میگیرند ،آیفونشان بعد از سالهای طولانی 10-15 سال خراب شده است . همین موضوع باعث میشود که آنها دوباره به سراغ الکروپیک بروند و این برند را دوباره تهیه کنند.

3.نصب آسان

یک دیگر از دلایلی که اکثر برق کارها و متخصصین به شما آیفون تصویری الکتروپیک را پیشنهاد میدهند ،نصب آسان آن است. نصب این آیفون آسان است طوری که حتی اگر شما متخصص هم نباشید میتوانید این آیفون را به راحتی و بدون هیچ مشکلی نصب کنید.

4.بهترین گارانتی بازار

یکی از مواردی که شرکت الکتروپیک برای محصولات خود در نظر گرفته است،خدمات پس از فروش یا همان  گارانتی است که اکثر مشتریان در هنگام خرید اولین سوالشان در مورد گارانتی است که بتوانند آن محصول را با خیال راحت بخرند و در صورت بروز مشکل بتوانند آن مسئله را به راحتی حل کنند.

این شرکت برای آسودگی شما مصرف کنندگان عزیز گارانتی سه ساله تعمیر درب منزل را ارائه داده است.در صورت بروز مسئله شما میتوانید با شماره 1564 تماس بگیرید و درخواست خدمات کنید. کارشناسان الکتروپیک مشکل شما را درب منزل حل میکنند.

5.در دسترس بودن قطعات :

یک دیگر از دلایلی که مصرف کنندگان به برند الکتروپیک اعتماد دارند،موجود بودن قطعات در بازار است. اگ به هر دلیل اتفاقی برای آیفون شما بیوفتد و شما بخواهید قطعات آن را در بازار پیدا کنید،به راحتی موجود است و نیاز نیست که ساعت ها وقت خود را صرف گشتن در بازار کنید.

معایب آیفون تصویری الکتروپیک

تمامی آیفون تصویری های موجود دارای نقاط قوت و نقاط قابل بهبودی هستند که میتوانند تقویت شوند و یا اگر قبل از خرید مطلع باشید انتخابی دیگر داشته باشید.این نقاط قابل بهبود به این معنی نیست که این آیفون تصویری ارزش خرید ندارند. بله به این معنیست که از بین صدها امکانات ،یک الی دو ایراد ناچیز و جزیی وجود دارد.

1.هوک ضعیف

آیفون های پیک هوک ضعیفی دارند و در اثر استفاده از گوشی ها در دراز مدت ممکن است آیفون زنگ نخورد و صدای آن ضعیف شود.این مشکل در اکثر آیفون تصویری های الکتروپیک در دراز مدت رخ میدهد.

2.تغذیه دوربین پنل از مانیتور

دوربین پنل های الکتروپیک ازمانیتور ها تغذیه میکنند. این عامل باعث میشود در تعداد واحد های بالا ، دوربین پنل ،تصویر را واضح نبیند و تصویری با کیفیتی در مانیتور ها ظاهر نشود.اما این مورد راه حل دارد.برای اینکه تصویری به صورت ضعیف به مانیتور نرسد بین مانیتور و پنل یک تقویت کننده تصویر قرار میدهند که تصویر به صورت واضح به مانیتور ها برسد.

3.عدم پشتیبانی از سیستم سری و خطی

گوشی های الکتروپیک از سیستم های خطی و سری پشتیبانی نمیکنند . آیفون هایی مانند سیماران دارای پشتیبانی خطی و سری هستند . هنگامی که گوشی های از این سیستم پشتیبانی میکنند ،نصب آسان تری دارند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *